1700-talarn färdig

Det känns knappt som sommarlov/semester, den sista månaden i skolan var inte särskilt fylld av händelser - utom när det gällde vår konsert (det innebar förstås skola på helgen och sånt, men vad gör det när man har världens absolut bästa klass). 

Sommarlov betyder ju faktiskt att jag har tagit studenten och det i sin tur betyder att jag har varit på bal och visat upp mitt barn....eller vad man ska säga. Jag hade mitt projektarbete, min 1700-talsdräkt, som balklänning och gosh vad jag var nöjd.

Inga problem över huvud taget, jag var rädd att korsetten skulle bli obekväm efter ett tag, men det blev den inte. Det var faktiskt riktigt skönt!

Fint väder och en bra kväll!
Här är några bilder på klänningen!











För fler bilder, gå in och kika på http://andrea1700.bloggplatsen.se ;)

Kommentarer
Postat av: b

jag har längtat efter en uppdatering här på bloggen, hurra!

2011-07-25 @ 02:43:15
Postat av: isabel

fin blogg :)

2011-07-25 @ 03:23:36
URL: http://isabelmcloughlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0