Prioriteringar

Mina hantverksprojekt som inte har att göra med 1700-tal lider verkligen nu för tiden när jag börjat med mitt projektarbete. Jag har inte gjort något som påmint om medeltiden sen medeltidsveckan. Ganska hemskt egentligen...eller inte. Men håller som sagt på med projektet och det går verkligen framåt. Följ framstegen på http://andrea1700.bloggplatsen.se

Jag ska göra en sjuhelvetes massa saker innan höstlajvet. En moy-bog, två hättor, två cottes till mina vänner Emilia och Julia och en hel del småprojekt - samtidigt som jag gör mina 1700-talsgrejer. Sitter just nu och fodrar min korsett som blev väldigt bra. 

Ja jösses. Jag skriver igen när jag har något vettigt att skriva.

Kommentarer
Postat av: tove

Va skoj att du ska sy kläder till julia och emilia! Feeet skojj! :D



jag önskar jag hade något att sy, men först ska jag köpa tyg! :D tänkte göra det på Gudahagen! :D

2010-09-07 @ 23:14:45
Postat av: Andrea

Ja, visst är det?

Vi ska vara hos mig helgen innan lajvet så ska jag göra det, kommer bli skitkul! :D



Åh, ja, bra idé! Fast jag har varken råd att köpa tyg eller något att sy av tyget, har så mycket tyg nu. :P

2010-09-08 @ 14:12:51
URL: http://korsvirke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0