Första inlägget

Hejsan på er alla!
Jag har äntligen tagit modet till mig och startat mig en egen blogg. Fjantigt namn, javisst, men när man sitter där och ska hitta på ett namn så går det inte så himla bra. Hehe.

Hade tänkt att jag på den här bloggen ska lägga upp vad jag håller på att hantverka med (oftast är det saker som har med lajv och medeltidsevent att göra) och kanske loppisfynd och sånt. Jag kommer även lägga upp lite reklam för marknader och lajv som verkar trevliga.
Ja just det, jag ska sy en 1700-tals dräkt som projektarbete, så det kommer nog komma upp lite här med.

Som vissa kanske förstår så har jag inspirerats av andra som har sådana här bloggar, exempelvis Anders Lindkvist; kurage.wordpress.com som är mycket duktig och inspirerande!

Så vill jag även säga att jag inte är sådär fruktansvärt duktig heller på det här. Jag siktar uppåt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0